Sydney, Australia - Reisverslagen van Marloes Dolmans - WaarBenJij.nu Sydney, Australia - Reisverslagen van Marloes Dolmans - WaarBenJij.nu

Sydney, Australia

Hallo allemaal,

Zoals de meesten van jullie wel weten vertrek ik morgenochtend om 11.15 uur vanaf Schiphol naar Sydney om daar de komende 5 maanden stage te gaan lopen! Ik heb er ontzettend veel zin in, maar ik vind het ook spannend aangezien dit de eerste keer is dat ik zolang weg ben en zover weg zit (het is tenslotte de andere kant van de wereld!).
Vandaag staat geheel in het teken van inpakken en de laatste spulletjes nog bij elkaar rapen. Aan het begin van de avond vertrek ik naar een hotel vlakbij Schiphol. Gewoon voor de zekerheid aangezien ik mijn vlucht van morgen absoluut niet wil missen en ik nu nog in het verre zuiden zit!
Door middel van deze blog wil ik jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal meemaak en mijn gedachten mogen hierbij ook niet ontbreken(is niet erg als je die soms niet kan volgen, snap het zelf soms ook niet helemaal!).
Ik wens jullie allemaal veel leesplezier en hopelijk spreek ik jullie ook op Skype of GoogleHangout.

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

Mooie dingen beleefd!

10 September 2014

Tussendoortje!

08 September 2014

Sydney is mijn thuis!

03 September 2014

Dingen die mij zijn opgevallen!

02 September 2014

Tijd vliegt!
Marloes

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3091

Voorgaande reizen:

26 Augustus 2014 - 30 Januari 2015

Sydney, Australia

Landen bezocht: